tisdag 2 augusti 2011

40 år!!!

I år har mina föräldrar varit gifta i 40 år!!! Det tycker jag är alldeles fantastiskt i en tidsålder där folk skiljer sig till höger och vänster! När Henrik och jag gifte oss höll min pappa ett tal där han uppmanade oss att ta vara på alla underbara stunder och det verkar vara ett framgångskoncept! Därför firade vi så klart 40-årsdagen som sig bör. Båttur med champagne, god middag på Käringön och båttur hem med ännu mer champagne! Och på vägen hem bad mitt ute i havet.

























2 kommentarer:

Ohmygodmyfacelookssoskinny sa...

Lätt 2011 års näst bästa sommarminne!!! (Andreas toppade i Berlin;)) Underbart! Ända till månen och tillbaks, ända till månen och tillbaks!!!

Fam Nordfeldt (Anja, Johan, Oscar & Axel) sa...

Wow! 40 år är imponerande!