tisdag 12 januari 2010

Hajarna anfaller!














Tur att jag har min snuttefilt!

2 kommentarer:

sara sa...

morsning korsning! maja berättade, helt med sanningen överensstämmande, när vi letade pyjamas i söndags att det nog var lika bra att jag kom dan därpå igen, eftersom både mamma och pappa hade ett viktigt möte och skulle vara borta. rätt så oansvariga föräldrar, kan man tycka. och även om de inte behöver passas så tror jag nog att vi behöver busa lite ändå. kanske kan jag komma med hem på en kopp kaffe eller två typ imorgon eller torsdag? är i skolan 9-16 vareviga dag i minst hundra veckor framöver och det fattar ju en dåre att det blir alldeles för lite lek för mig. finns på mobilen hela dagen! kramar från saowa.

Ulrika sa...

Du är välkommen any time! ;) Henrik var på det viktiga mötet i måndags! Det var om Majas stundande skolstart! Otroligt vad tiden går...