tisdag 29 juni 2010

Till Karin

Såja, här är jag!!!

3 kommentarer:

Johanna Wong sa...

Jäklar vad brun, pigg och fräsh du är! Du ser inte alls sliten ut trots att det är dags för nedkomst i övermorgon. Jag är impad! Du som sa att du var helt sliten, vänta då tills det är dags för amning varannan timme nattetid...

Vi håller tummarna på torsdag och längtar efter att träffa er och den lille nye! Kram kram

Ulrika sa...

Tack för det! Träffade en gammal kompis som jag inte sett på ett tag förra veckan och när jag sa att jag just slutat jobba för att vila lite innan förlossningen sa hon: Ja, vad bra, för du ser verkligen trött och sliten ut! Efter det har jag ju fått anstränga mig lite mer!! :)

Karin sa...

Men hallå, det var du & DIN MAGE jag ville se! Jaja, du ser snygg ut som vanligt. Lycka till på torsdag. Vi ser fram emot att träffa er alla. Kanske i Skåne i slutet av augusti? Kram!