lördag 26 februari 2011

Melodifestivalen 2011

Igår kväll var vi på Melodifestivalens genrep!! Jag vet inte vad det är men live blir allt så bra! Jag undrar om jag verkligen kommer att gilla Lasse Stefanz i kväll men igår kväll satt jag där och kunde inte mer än imponeras av Lasses, eller är det Stefans (förmodligen inget av det) basstämma!!















Maja och hennes kompis Nora hade laddat hela dagen med glitter, smink och lockat hår! Dessutom hade vi lyssnat in oss på låtarna på Svt Play. Kalle var väldigt peppad, med glittertröja och allt, i början men eftersom "förbandet" spelade en hel timme, och det är ungefär så stort hans "intention span" är, var han redan lite trött när själva tävlingen började. 2,5 timmar blev lite länge för honom men tapper som han är höll han ut till slutet utan minsta gnäll även om sista timmen var liggande, halvsovande i mitt knä.














I vårt genrep vann Melody Club och så tror jag att det blir ikväll också! ;)) Fast allra bäst är ju The Ark! Tack faster Helena för julklappen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att ni hade kul! Vi missade hela begivenheten, men Melody Club och The Ark är helt i fasters smak!