onsdag 14 januari 2009

Detta Netto!

Idag var det dax för ännu en tur till Netto för inköp av mjölk och div andra förnödenheter! Jag trodde inte att jag ännu kunde förvånas av Nettos sortiment men i dag var det något alldeles särskilt. Det vimlade av användbara prylar och nästa års julklappar till min familj är nu fixade!














Vad sägst till exempel om en energistation för 279 kr till min mamma som den senaste tiden haft problem med att batteriet på hennes bil laddar ur?!?! Notera också produktplaceringen mellan en fjärrstyrd fågel, ett strykjärn och en vinkelslip!


















Till syrran och hennes lurviga best. En kombinerad borste/trimmer att kopppla direkt till dammsugaren!


















Och till sist till min pappa, en dokumentförstörare. Med tanke på den enorma mängd papper han genererar kan denna komma till användning. Hittade tyvärr inget till brorsan så jag får väl bege mig dit på söndag när nästa veckas erbjudande packas upp!

Jag kan också tipsa alla er som har en "nej tack ingen reklam"-skylt och därmed inte får Nettobladet att man faktiskt kan ladda ner det på http://www.netto.se/internet/nettos/menu/main.nsf

PS. Kan också tipsa om en 21 tums TV med inbyggd DVD-spelare för 1399 och en självuppblåsbar madrass, modell dubbelsäng, för 300.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Netto är kult, riktigt bra när bladet kommer och man kan fynda! Söpte senast en spelande slips till min boss på julfesten endast 10 kronor, fynd! Tack för nättips:) inga matvaror bara som inte e typ mjölk...
Ugghhaa

Anonym sa...

http://www.modelone.se/index.php?page=default#11
undra om man kan beställa denna kepan till bror pappa och henke som de kan ha när de fixar med alla braiga nettoprylar... e detta en okänd släkting vi inte vet om, visste väl iaf att vi hade modelpåbrå i vår släkt, har alltid undrat vad vår fantastiaska snygghet kommer ifrån men nu vet jag!!!

Anonym sa...

Du menar Svenne från Ringdahls maksiner AB under karaktärer"?