torsdag 26 november 2009

Hjärtan

Ibland blir man så där alldeles varm i hjärtat. Som till exempel när man möts av två pepparkakshjärtan i fönstret i sitt sovrum när man kommer hem efter en kväll på stan med sin man!














Bagare-Björn var i stan och då måste det ju bakas! Utrustad med två stora pepparkaksdegar (han vet uppenbarligen inte hur länge man får kavla med bara en deg!) kom han farade direkt från konditori Ambrosia! Perfekt, då slipper jag det, tänkte jag! Bakning är verkligen inte min grej och papparkakor är det absolut värsta!














Till barnens rum blev det något mer pimpade modeller....

Henrik och jag var för övrigt och tittade på årets Lundaspex som hette Darwin. Dagens citat är därför inte helt otippat från Lundaspexarnas Darwin: -Var lite tolerant - som en Vellingetant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker mig se ett bett-märke i Majas