tisdag 16 februari 2010

Flaggan i topp -














-det blir en med.....

14 kommentarer:

Johanna Wong sa...

Men...vi ser ingen snopp... Gör ni? Eller sa de kanske att det blir en liten påg?
Han ser iallafall fin ut! När förväntas nedkomsten? Måtte vi hinna hem i tid!

Kram kram!

Ulrika sa...

Efter den senaste tidens debatt här i Sverige om att föräldrar exponerar sina barn i bloggar och att det är ett stort brott mot deras integritet då de inte väljer detta själv så valde jag att inte lägga ut snopp-bilden. Han kan ju själv få bestämma om han vill exponera den via nätet när han blir stor!

Nedkomst blir i slutet av juni!

AnnaO sa...

GRATTIS!! Apropå snoppar: Petter han drar ju så mycket i sin hela tiden så nu har jag sagt till honom att om han inte slutar kommer den att trilla av och då blir han en tjej. Vet inte om det är så himla pedagogiskt och tyvärr verkar det inte skrämma honom! Nu har Olle också börjat säga till honom: "Petter vill du bli tjej eller???"

helena sa...

Grattis hela familjen Ringdahl!! Vi är väldigt glada att ni exponerar iaf en liten del av era barn. Anna, underbar taktik tycker jag, jag ska komma ihåg det till lill-Olle sätter igång.

Kristin sa...

Grattis, Grattis! ...och ni är säkra på att det bara är EN pojk??!! ;-))
Kramar från en vinterkräksjuk Kristin och resten av cirkus Slätteke

Anonym sa...

Då har jag äntligen fått se den nye Ringdahl, sötnos :-)
Jag tycker att det är såå coolt med dessa ultraljudsbilder.

Tack Anna för tipset:-)) Jag skall lägga detta på minnet, tror väl att jag hamnnar där ganska snart med A & A :-)
Lotta

AnnaO sa...

Visade bilden för O & P och de kommer här med namnförslag på bebben. Håll till godo!
Petter: Smurf
Olle: Johan eller Toan

Anonym sa...

Grattis Ullis och resten av familjen! Vad roligt med en tredje! Kram/Fd. Bokklubbskattis

Unknown sa...

Åh stort grattis till ert ny tillskott, spännande. Tycker att de är helt fantastiskt att se de små liven på UL-bilder.

Trevlig fredagskväll!
Må så gott och va rädd om dig.
Kramelikram Camilla ♥

Anonym sa...

grattis grattis!vad underbart med en tredje!!!hoppas allt är bra med dig!KRAM/Sanaz

Karin sa...

Skönt att han verkar vara hel & frisk. Han ser ultraljudssöt ut!

teresian sa...

Grattis till jäsningen till hela familjen! Så mysigt med en "fisk" i magen (så tycker jag det känns när de börjar sprattla)! Hälsningar från Teresia

Familjen Ringdahl sa...

Tack för alla grattis!
Fisk är verkligen en perfekt beskrivning. Så känns han nu! ;)

Tack Olle och Petter för namnförslagen. Blir svårt att välja mellan era alternativ och Kalles - Pesto!! Är väl egentligen bara Johan som går bort helt!

Fam Nordfeldt (Anja, Johan, Oscar & Axel) sa...

Går verkligen Johan-Toan bort? Jag som tyckte det var så fint!!!
Och stort grattis!